--

--

Saturday, 7 May 2011

H A P P Y M O T H E R S D A Y


Bulan Mei ni special lah . U know why ?

1Mei Labor day
8Mei Mother's day
12Mei Nurses day
16Mei Teacher's day

EMM . . banyak kan celebration ? HEE . Then , today is Mother's day . Selamat Hari Ibu kpd yang bergelar ibu even baru sehari , seminggu , sebulan , setahun or bertahun2 . Saya sebagai seorang anak yang mempunyai ibu , saya dengan bebesar hati nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada ibu a.k.a mak saya sendiri , Aisah Bt Din . Beliau seorang mak yang TerrBAaaekk !

Bila saya sakit , beliaulah doktor , beliaulah nurse , beliau juga ubat bagi saya .
Bila saya sedih , beliaulah teman yang setia mendengar dan memberi nasihat tanpa rasa jemu . Bila saya gembira , beliaulah orang yang pertama dan utama yang saya kongsikan kegembiraan . Bila saya sunyi , beliaulah penghibur saya yang sentiasa membuatkan hari2 saya bahagia .
Bila saya ada masalah , beliaulah orang yang pertama akan mengetahuinya .

Segala2nya yang berlaku disekeliling saya , mak saya sendiri yang paling dekat dan paling senang untuk berkongsi kesedihan dan kegembiraan . Oh ibu , engkaulah ratu hatiku ! Tanpamu disisi terasa kehilangan yang amat besar dan kerugian yang tidak pernah ada gantinya .


ni lah mak yang saya sayang !

Kasih sayang seorang ibu tak ubah seperti cahaya yang mengusir kegelapan , kebahagiaan yang menghapuskan kesedihan , ubat yang menghilangkan rasa sakit . She's perfect ! She's my idol ! She's really good role model to me . Thank you so much my mom . Jasamu dikenang sehingga akhir hayatku . May ALLAH bless u and place u in Jannah . Aminn


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers

Listen and Feel it :)