--

--

Thursday, 30 June 2011

Bye bye SS3

sunyi hostel mlm ni , semua org da balek tapi tak semua pun . hee . Ikotkan ati ni , nak je balek penang nuh . Rindu seyh . Rindu mak , abah , adik2 , rumah , bilik , kereta , moto , jiran sblah haa ape lagi yg rindu . Banyak sgt nih . Tapi hakikatnya nak raye nnt baru bole pulang laa . Kalo balek skarang nnt siapakah gerangan yg mau hntar hamba ke Ampang Puteri ? huhuhu . Mak ayah kerja , driver private tak da plak kan so duk laa sini . Tu la nak sgt belajar jejauh kan , pndai2 laa jaga diri nih ! haih ~

Hari ni agk gumbira sbb dapat jawab soalan exam smbil tersengih2 mcm kerang wangi . Hehehe . Seyes soalan yg dikemukan tu sesangat memuaskan hati . Wahh syok gilak ahh exam td ! Mgkin sebab last day kt kolej kot . Yekah gitu ? What ever lahh .

So next mission is going for clinical posting . where ? APSH . ape tu ? pikir ar sndiri . Malas la nk sebut pepanjang name tuh . Tak best pun ! huh ~ Barang pun belum kemas lg . Memandangkan esok (jumaat) cuti ! so bole la tido smpai lebam . hahaha .

1 lagi prob ni , lappy kesayanganku rusak plak ai . Mengada2 betul laa . Dolu time sem break tanak pulak bt hal kan , skarang merajok plak tanak on . Ni pinjam lappy org tapi broadband sndiri punyea . Okey la kan daripada takda langsung .

K lah tanak bebel pnjang . mungkin for 5 weeks onwards jarang update entry kott sbb busy kerja . hehe . Take care .

salam =)

1 comment:

  1. kerje tu elok2....dah duduk jauh dari family nie..jaga diri elok2 tau...huhuhu..kesian ye awak lappy awak rosak lak kan..erm..berbanyak kan sabar..laksanakan kerje tu dgn penuh keikhlasan dan berbyk kan bersabar..dgn dugaan dalam bekerje..

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers

Listen and Feel it :)