--

--

Friday, 29 July 2011

Safety First !


28.7.2011 , Ampang .

Seorang pelajar telah dilaporkan hampir tertelan ubat stapler ketika sedang memakan kuih yang dibelinya di sebuah kafe berdekatan . Beliau yang singgah ke kafe berkenaan selepas tamat waktu bekerja kira-kira jam 2 petang pada hari berkenaan telah membeli kuih dengan harga RM1 kemudian memakannya sementara menunggu rakannya tamat waktu bekerja . Beliau berkata " Saya makan laa kuih tu sambil layan sinetron kt tb3 . Lepaih tu asa mcm geget benda keras . Eh , takkan la ada tulang ikan plak dlm kuih ni kan . Tak penah2 aih makan kuih keras cmtu . Pastu terai la tgk . Dah tengok tu , hah hamek kau , ubat stapler kott ! Nasib baek tak telan skali kalo dak mmg kena pi emergency nuhh . "

ini adalah image kuih berkenaan dan juga objek asing yang dijumpai mangsa

Beliau tidak membuat aduan kepada pihak kafe berkenaan sebaliknya hanya beristifar panjang . Beliau juga berkata ini adalah iktibar yang perlu dititikberatkan dan perlu berhati2 ketika membeli makanan di luar . " Kepada org di luar sana , hati2 naa nak makan tu bukan takat baca doa makan jea tapi kunyah tu 44 kali biaq hancuq betoi2 . takot nnt dok jadi lagu ni buat susah org ja . "

Sekian , berita terkini . Salam hormat .

p/s: hati2 ye kwan2 .



3 comments:

  1. hang ka yg tertelan tu???aihhhh....

    ReplyDelete
  2. aku lah mangsa keadaan tu . nasib2 . huhuhu

    ReplyDelete
  3. Awak ke shahadah yg jadi mangsa termakan ubat stapler.....huhuhuhuh?

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers

Listen and Feel it :)