--

--

Sunday, 8 January 2012

Tired

Aku rasa bersalah sekarang . Kenapa sekarang ? Kenapa bukan dari dulu lagi ? Aku buntu sekarang dan aku tak faham siapa yang benar , siapa yang salah dalam hal ni . Apa yang pasti , tak ada siapa pun yang berani mengaku kalau buat salah kan ?

Lepas dengar segala luahannya , aku rasa sangsi . Fikiran aku bercelaru sampai tak boleh tidur . Serius aku tak suka benda-benda macam ni . Tolonglah berikan aku keyakinan ! Tolonglah nafikan apa yang dia kata pasal kau ! Tolonglah jangan buat aku sedih lagi ! Tolong jangan buat aku putus asa ! Tolong laa , aku dah letih sangat ... sangat sangat =(

Now, aku nak dengar dari mulut kau sendiri . Aku harap semua ni bukan kisah dongeng .

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers

Listen and Feel it :)