--

--

Wednesday, 25 April 2012

Angan angan mat jenin

Assalamualaikum ..

Sekarang ni tengah berangan angan lah pulak lagi lagi kalo dengar lagu Ungu ft Rossa "Ku Pinang Kau Dengan Bismillah" .. Lagu yg familiarkannyepun adui ter ber .. Aduhh lagi bertambah berangan nih . Tau berangan apa ? Mcm mana la rasanya kalo kena propose ye ? (gatai !) Hehehe . Aceee mesti suweeett gitu kan .. Ala ala awal ngn scha tuh . Tu yg asik melayan je lagu ni . Xpe2, insyaALLAH the time will come nor shahadah ! Dah2 , tanak bebel pepanjang lagi , nt melalut entah kemana . Jom pakat2 layan lagu kat bawah ni ;)


Tuhan memberikanku cinta
Untuk ku persembahkan hanyalah padamu
Dia anugerahkanku kasih
Hanya untuk berkasih berbagi denganmu

Atas restu Allah ku ingin milikimu
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah

Hampa terasa bila ku tanpamu
Hidupku terasa mati jika ku tak bersamamu
Hanya dirimu satu yang aku inginkan
Ku bersumpah sampai mati hanyalah dirimu (hanyalah dirimu)

Atas restu Allah ku ingin milikimu
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah

Atas restu Allah ku ingin milikimu
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah

p/s: I love you =D


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers

Listen and Feel it :)