--

--

Thursday, 3 May 2012

Officially Done

Assalamualaikum !

Dengan ini maka tamatlah Final Running Assessment. Wahhh cam gempak ajeee tajuk tu. Tapi memang betol pun. Sem 5 ni last buat running assessment pasni dah takda lagi dah cemgini.

Hari ini saya sudah bebas dari running assessment tapi belum lagi bebas dari segele gelenye. First of all, Alhamdulillah syukur nikmat running assessment tamat aku selamat. hehehe.

Lecturer yg examine tadi tu actually NI yang incharge aku time kat kolej. Neway, thanks a lot to my patient and his mother for their cooperation. Thanks also to Sister ward yg busy body. Bikin tensyen ajee. For the most thanks to Madam R sebab banyak bersabar melayan kerenah kitorg tadi.

Aku hampir hampir takda procedure kot even tracheostomy patient kat ICU pun takda. Elok habis je assess patient, ada procedure serve oral medication tapi kawan aku dah chop dulu. Oklah, beralah. Mana bole amik camtu je kan, kesian pulak nanti dia terkapai kapai nak cari procedure lain. So, aku pun suggest kat madam better pegi A+E aje lahh sebab kat sana banyak sikit procedure especially related ngn sem 5.

Alhamdulillah, finally ada jugak procedure which are insertion of canula and blood taking. Hah! 2 in 1. Xpelah, dah rezeki aku walupun tak penah penah set line kat ward. Dan hari ini dalam sejarah FIRST TIME dapat set line dengan jayanya! Thanks to Pn. F for allowing me to do the procedure.

Dah buat NCP and evaluation ngn madam, so result nanti kene tunggu time dah balik kolej lah ye. Jadi, secara rasminya saya umumkan Final Running Assessment the END~

Sekian, byebye ;)


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers

Listen and Feel it :)